Nu var det allt...

...ett tag sedan jag skrev här på bloggen. Det blir sådana där perioder ibland, då man helt enkelt inte orkar med riktigt. Men jag tänkte försöka mig på en slags nystart här. Igen...

Den här helgen har jag jobbat och samtidigt funderat på hur bloggen skulle kunna få lite mer liv. Lite tätare uppdateringar kanske? Korta inlägg (ibland kan jag nog inte låta bli att skriva långa inlägg - hö hö) och fler bilder borde hjälpa en del? Kanske... Träningsrelaterat i allmänhet, löpning i synnerhet men också en del funderingar, promenader- och vandringsupplevelser och lite annat. Vi får se hur väl det här slår ut. Inga löften, inga garantier. Fritt fall!


Funderar...

Ger lugn

Vackra att se på - Iittala Kivi

Ger inspiration


Löpträningen går i vilket fall ganska bra nu. Var lite seg mitt i veckan och jag fick stå över ett tänkt pass men fick till ett riktigt bra i går (med 16 stycken 800-meters-intervaller). Vansinnigt pass egentligen - men jag överlevde... Målet är fortfarande att vänja kroppen vid längre sträckor och kanske kommer jag kunna anmäla mig till Stockholm Marathon 2018 nu i vinter. Bara jag håller mig skadefri så. Okej, då kör vi nystart på bloggen nu då. Häng med!


Dagens soluppgång

Gårdagskvällens löpträning sammanfattad





Kommentarer

Populära inlägg

Träningen flyter på

Ångestfyllda SLA-loppet

Långlöpning i Tibro